مقالات

آشنایی با طبقه بندی گاوصندوق

طبقه بندی گاوصندوق یکی از موضوعات رایج در خرید گاو صندوق میباشد . یک سؤال مشترک از اکثر افرادی که می خواهند یک صندوق امانات بخرند این است که میزان ایمنی گاوصندوق چیست. به طور کلی ، دو انتخاب وجود دارد ، ارزان و با درجه امنیتی پایین ، گران و با رتبه امنیتی بالا.

برچسب UL RSC تأیید می کند که صندوق امانات حداقل 5 دقیقه با استفاده از یک قفل با تجربه UL با استفاده از ابزارهای دست معمولی ، به مدت 5 دقیقه به زور در را تحمل کرده است. صدور گواهینامه UL RSC یک نام بسیار گسترده است ، به این معنی که گاوصندوق RSC عالی و بسیار امن و گاوصندوق RSC متوسط ​​وجود دارد ، اما هیچ گونه گاوصندوق RSC بد و نامناسب وجود ندارد. برچسب RSC معمولاً در محصولات معمولی تر که برای مسکن یا مصارف خانگی طراحی شده اند ، یافت می شود.

مقاله پیشنهادی : برای مشاهده گاوصندوق خانگی ,کلیک کنید.

اگرچه تست RSC فقط پنج دقیقه طول می کشد ، این بار فقط “ابزارهای ایمن” را شامل می شود. هنگامی که تکنسین UL به دلایلی حمله خود را متوقف می کند ، ساعت آزمایش بلافاصله متوقف می شود. قفل ساز در حال انجام این آزمون برای مشورت با همکاران UL با تجربه خود در مورد بهترین راه برای حمله به صندوق امانات رایگان است. علاوه بر این ، تولید کننده امن باید قبل از آزمایش ، نقشه های مفصلی از طراحی ایمن را ارائه دهد تا تمام نقص های طراحی به راحتی دیده و مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از پروژه های ایمنی شرکت ها تحت آزمایش اول UL RSC فرسوده قرار می گیرند.

آشنایی با طبقه بندی گاوصندوق

در مقابل ، رتبه بندی آزمایشگاه های تحت نظارت TL-15 نشان می دهد که صندوق امانات حداقل 15 دقیقه توسط تیمی از دو کارمند UL بسیار واجد شرایط با استفاده از ابزارهای دستی و قدرت کاملاً کاربردی در برابر درب مقاومت کرده است. همانطور که از روش تست UL RSC خواستار است ، آزمایش TL-15 بسیار سانسور است.اگرچه گاوصندوق TL-15 عمدتاً برای برنامه های تجاری در نظر گرفته شده است ، اما اغلب توسط افرادی که به دنبال بالاترین امنیت ممکن هستند خریداری می شوند. رتبه های بالاتر نیز در دسترس است ، از جمله TL-30 ، TL-15X6

سارقان هیچ نگرانی در مورد آسیب رساندن یا از بین بردن خانه شما ندارند و مشخص است که آنها گاوصندوق ها را از پله ها بالا می برند یا آنها را از طریق پنجره ها پرتاب می کنند. تنها راه برای جلوگیری از تأمین امنیت یک دزد ، اطمینان از نصب صحیح آن است. این بدان معنی است که ماژول باید به یک کف بتونی محکم یا تیرهای کف زیر فرش یا کف چوبی پیچ شود. برای خرید گاوصندوق آسانسوری کلیک کنید.

اگر دزد نتواند محافظ را به درستی از بین ببرد ، مورد بعدی در لیست برای شکستن گاوصندوق ها با ابزارهای دستی است. این شامل قرار دادن پیچ گوشتی ، مروارید یا ناخن بین درب و قاب ایمن تحت فشار و سپس استفاده از اهرم برای باز کردن درب است. هنگامی که قاب و درب به اندازه کافی خم می شوند تا پیچ های قفل را آزاد کنند ، حملات کشیده موفقیت آمیز هستند. از طرف دیگر ، حمله با یک سارق نیز می تواند پشتیبانی از پشت صندوق امانات را به پایین بکشد و آن را باز کند.

یکی دیگر از روشهای دستی برای شکستن  قفل که ارزش در نظر گرفتن آن را دارد حمله پوست است.می توان از آن در ترکیب با ابزار دستی یا ابزار برقی استفاده کرد. در هر دو مورد، از یک ابزار اساسی برای شکستن جوش یا بریدن شکاف کنار گاوصندوق استفاده می شود. فولاد، اگر به اندازه کافی نازک باشد، سپس “پوست کنده می شود” تا فضای داخلی گاوصندوق نمایان شود.

حملات لایه برداری می تواند در برابر گاوصندوق های ارزان قیمت با استفاده از فولاد نازک بسیار موثر باشد، اما اگر گاوصندوق دارای دیواره های فولادی در حدود 1/8 اینچ (11 گیج) یا ضخیم تر باشد، بسیار موثر خواهد بود، در حالی که سطح امنیت گاوصندوق های کامپوزیتی با استحکام بالا معمولاً مصون است.

یک دلیل رایج برای حملات چاله و چکش این است که این ابزارها چندین کار را انجام می دهند. یک سارق می تواند به راحتی از آنها برای نفوذ از درها و پنجره های قفل شده استفاده کند یا حتی از آنها به عنوان سلاحی علیه سگ عصبانی یا صاحب خانه استفاده کند. بنابراین وقتی یک سارق در نهایت به خانه ای نفوذ می کند و گاوصندوق را پیدا می کند، اینها ابزارهایی هستند که او در دست دارد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.