مقالات

نکات قبل از خرید گاوصندوق

نکات قبل از خرید گاوصندوق

نکات قبل از خرید گاوصندوق

نکاتی که قبل از خرید گاوصندوق باید به آنها توجه کنید:

1.چه چیزی قرار است در گاوصندوق نگهداری شود؟

مدارک مهم، اشیا قیمتی، پول نقد و هرچیزی که نگهداری و حفاظت از آن برای ما اهمیت داشته باشد، ازجمله چیزهایی هستند که نیاز به مراقبت خاصی دارند. اما شما در خرید گاوصندوق باید مشخص کنید که چـه چـیزی و با چه حجمی را می خواهید درون آن نگهداری کـنید. سپس با توجه به این موارد گاوصندوق مناسب را از نظر سایز و امنیت انتخاب نمایید.

2.با کدام نوع گاوصندوق راحت ترید؟

گاوصندوق قدیمی رمزدار یـا گاوصندوق هوشمند؟ گاوصندوق خانگی یا سنگین؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟ شما با کدامیک راحت تـر هستید؟ گاوصندوقی کـه بطور مثال بــا اثر انگشت و یا اسکن چشم شما باز می شود یا گاوصندوقی کــه قفل ان با یک سری اعداد باز شود.

3.گاوصندوق را در چه محلی باید نگهداری کرد؟

پیش از خرید گاوصندوق باید در نظر داشت که محل نگهداری آن تعیین و محیا گردد. در ابتدا باید محل قراردادن گاوصندوق را مشخص نمایید. بطور مثال بهتر است گاوصندوق درمحلی قرار بگیرد که بـراحتی قابل مشاهده نباشـد، جایی مانند داخل یک کمد دیواری می تواند گزینه خوبی باشد.

4.نسوز بودن گاوصندوق

گواهی های استاندارد معتبر در زمینه سرقت و آتش سوزی می تواند ضمانت گاوصندوق نسوز در این شرایط باشد. معتبر ترین استاندارد محصولات امنیتی در برابر حریق UL آمریکا است که حتما باید در خرید محصول با توجه به نوع اقلامی که قصد نگهداری آن ها را دارید نوع استاند

ارد حریق گاوصندوق نسوز را تعیین کنید. داشتن استاندارد UL علاوه بر ضمانت کالا در برابر حریق می تواند مقاومت محصول در برابر سقوط اجسام را نیز تایید کند.

چه درجه بندی ای از گاوصندوق نسوز را بخریم؟

تا به حال به این فکر کرده اید که در هنگام خرید یک گاوصندوق بهترین درجه بندی از گاوصندوق نسوز چیست ، شما باید گاوصندوق نسوزی را انتخاب کنید که بتواند یک ساعت در برابر آتش و حرارت زیاد مقاومت کند و از اسناد شما محافظت کند، می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

5.بدون دلیل منطقی ارزان نخرید.

هنگام خرید یک گاوصندوق مطمئن باشید، گاوصندوق های ارزان قیمت به دلایل نامعلومی کیفیت و کارایی خود را به وضوح نشان نمی دهند. به این واقعیت فکر کنید که اسناد مهمی را در آنجا قرار داده و ذخیره خواهید کرد.

گاهی اوقات خرید ارزان قابل قبول است، مانند مواردی که در زمان کوتاهی به گاوصندوق نیاز دارید. یا نمی خواهید چیزهای بسیار مهمی را درون آن قرار دهید. یا فقط به دنبال یک پایه معمولی با قفل به جای چشم گاو نر هستید؟ در این شرایط، بله، می توانید یکی از آن گاوصندوق های ارزان قیمت را خریداری کنید. ولی! از سوی دیگر، باید بدانید که برخی از مهم‌ترین وسایل خود را در خود نگه می‌دارید، بنابراین داشتن یک گاوصندوق 100% الزامی است. پس همین الان یک گاوصندوق بخرید و مراقب وسایلتان باشید.

محتوای پیشنهادی : برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت گاوصندوق آسانسوری کلیک کنید

6. به دنبال خرید گاوصندوق قابل حمل و سبک هستید.

از دیرباز، همه ما به یاد داریم که اولین تصوری که از گاوصندوق داشتیم، یک جعبه فلزی بسیار سنگین و غیرقابل حمل بود که حتی با کمک اهرم ها و تجهیزات مخصوص به طبقات بالای ساختمان منتقل می شد و به راحتی قابل حمل نبود. سازندگان این گونه گاوصندوق ها این وزن سنگین را یکی از قابلیت های این گاوصندوق ها می دانستند; چون راه دزدان را برای سرقت و انتقال آن گاوصندوق ها بسته بود.
اما این روزها تولید کنندگان برای رفاه حال مصرف کنندگان، گاوصندوق‌های دیجیتالی سبک و قابل حملی می‌سازند که به راحتی جابه جا می‌شود اما نه برای دزدها!این گاوصندوق های قابل حمل خانگی را می توان بدون ابزار خاصی حمل و قرار داد اما نکته اصلی این است که درب گاوصندوق را باز کرده و از داخل به دیوار ثابت کنید یا بدنه کابینت را با پیچ مخصوص پیچ کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.